La „Women on Web 2012” au triumfat invatamintele, ideile intelepte si nascute din experienta, in detrimentul dezbaterilor asupra noilor tendinte si tehnici din online. A fost o atmosfera relaxata si prietenoasa, nu una de workshop.

Mi-au placut cel mai mult Bogdana Butnar si Cristina Bazavan, doamnele online-ului romanesc (in opinia mea), chiar daca pe cele doua le-am mai ascultat si la alte evenimente.

Cristina ne-a recomandat sa ne setam si sa respectam un set de reguli „de bune maniere” in online, sa renuntam la ego (sa rezisti tentatiei de „a te da mare”) si sa-i lasam pe cei care insista sa aiba ultimul cuvant, sa-l aiba! De asemenea, a subliniat ca este bine sa fii onest, dar elegant in critica. Evident, Cristina ne-a oferit cu eleganta-i specifica si alte invataminte frumoase, pe care va invit sa le consultati pe blogul ei, in articolul „10 reguli care te fac sa traiesti frumos pe online”.

Bogdana Butnar a vorbit despre „epidemia de singuratate” din online, despre mirajul hyper-conectarii „omului din interior”. Pe scurt: un discurs coerent, al unui om talentat si inteligent.

Pentru detalii epice (de-a fir a par), puteti urmari pe site-ul evenimentului inregistrarile celor doua sesiuni. Eu am vrut sa scriu despre ce mi-a atras atentia cu adevarat si despre ce m-a facut sa reflectez la rolul activitatii noastre online.

Ce mi-as dori de la Women on web, editiile urmatoare?

  • Mi-as dori sa ascult mai multi vorbitori din strainatate, care sa prezinte noi tendinte si oportunitati in online.
  • Mi-as dori sa creasca nivelul de informatie in temele propuse, sa existe substanta si noutate in prezentari
  • Mi-as dori ca acea componenta de feminitate a evenimentului sa se reflecte mai bine in temele dezbatute
  • Desigur, mi-as dori sa mai particip:)

    Cat despre organizare, totul a fost impecabil. Felicitari sincere pentru echipa Evensys, pentru atmosfera frumoasa si grija pentru detalii.